Sunday, November 26, 2006


Παπαγαλοι
λαδι σε μουσαμα 80 x 60

7 comments:

Jason said...

Όμορφο.
Ωραία τα χρώματα, ίσως το κατάλληλο θέμα γι' αυτό.

annamaria said...

Jason,
σε ευχαριστω πολυ!
Ναι, τα χρωματα παιζουν παντα πρωτευοντα ρολο, μαζι με την διαθεση του δημιουργου.

nyctolouloudo said...

τώρα τις είδα!
ο κλοουν μου άρεσε πάρα πολύ. μπορεί να είναι θλιμμένος αλλά έχει πεντακάθαρο βλέμμα!

ο ξαπλωμένος ..δεν νομίζω να έχει σωστές αναλογίες.
μπορώ να πω ό,τι δεν μου άρεσε;

Despina said...

Να λοιπόν που τους ανακάλυψα τους πίνακές σου.
Όμορφοι!
Αλήθεια δεν είναι λίγο δύσκολο το λάδι στο στέγνωμα;
Ζωφραφίζω κι εγώ αλλά δεν το έχω τολμήσει. Χρησιμοποιώ αποκλειστικά ακρυλικά.
Είμαι ανυπόμονη βλέπεις...

annamaria said...

μεθυσμενα χρωματα
Ο κλοουν ειναι ενας απο τους αγαπημενους μου πινακες.
Πιστευω πως στη φωτογραφια χανει πολυ!
Αν δε μου πεις ποιος δε σου αρσει ... τοτε θα με πειραξει.
Μα μπηκαν εδω για να μου λετε αληθειες!!
Φιλια πολλα!!

annamaria said...

Αmo,
ναι, αληθεια ειναι πως το λαδι στεγνωνει πολυ δυσκολα, ετσι ομως εχεις την δυνατοτητα να τον δουλευεις με την ησυχια σου τον πινακα και το σπουδαιοτερο αναμιγνυεις τα χρωματα χωρις να σου στεγνωνει οπως τα ακρυλικα που λες.
Εναν πινακα εκανα με ακρυλικα που μου ειχε ζητησει η κορη μου για το δωματιο της και με κουρασε.
Καλως ηρθες και σε ευχαριστω!

~~kindergarden teacher ~~ said...

,ΤΙ ΟΜΟΡΦΙΕΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ
ΚΑΛΑ ΛΕΩ ΕΓΩ..ΖΩΓΡΑΦΙΖΕΙΣ!!!!!