Monday, December 4, 2006



Aγγελος ειρηνης

(ατελειωτος)

λαδι σε μουσαμά 120 x 100

14 comments:

Despina said...

Πολύ όμορφα και τα καινούρια έργα σου.
Απ' ότι βλέπω έχεις χρόνο.
Εγώ τον ψάχνω και μου λείπει πολύ η ζωγραφική.

Ασκαρδαμυκτί said...

Η νέα "φουρνιά" καλύτερη απ' την πρώτη...

~~kindergarden teacher ~~ said...

πολυυυυυυυυυυ ομορφαααααααα
εβαλα λινκ αυτο το μπλογκ σου πρωτο !!

liodara said...

Τι καλά που είναι τα έργα......!

Anonymous said...

εκθαυμβοτικο!!!!:) Τελεια χρωματα:)

ο δείμος του πολίτη said...

Πολύ ωραίος ο πίνακας. Μακάρι να είχα κι εγώ τη δυνατότητα να ζωγραφίζω. Μου άρεσαν τα μαλλιά και ό,τι φαίνεται από τα φτερά του άγγελου.

Φοινιξ said...

Πάρα πολύ όμορφα τα έργα σου Άνναμαρία.

Πραγματικά πολύ όμορφα...

candy's τετραδιάκι said...

Mενω αφωνη!
Ευγε!

annamaria said...

Το οτι δεν γραφω δε σημαινει οτι δε διαβαζω τα υπεροχα σχολια σας!
Θελω να σας ευχαριστησω πολυ για ολα!!

dodo said...

Ωραία πράγματα υπάρχουν σ' αυτόν εδώ τον χώρο!

Ελπίδα said...

Πω, πω!Τώρα είδα τα έργα σου ανναμαρία μου! Υπέροχα! Μπράβο κορίτσι μου!Αυτό κι αν είναι ταλέντο! Κι εσύ έχεις πολύ!
Πολύ χάρηκα!
Καλή επιτυχία σε ότι κάνεις και σε κάθε κρυφό και φανερό όνειρό σου!

Despina said...

Άνναμαρια, γιατί σταμάτησες να ζωγραφίζεις;

George said...

Δέν θέλω να πιστέψω οτι σταμάτησες να ζωγραφίζεις. Δεν ξέρω αν είναι καλοί ή όχι καθώς δεν είμαι καθόλου καλός στην ζωγραφική, μάλλον απο αυτούς που δεν πιάνει το χέρι τους. Μα να έχουν κάτι που σε κάνει να τους ξαναδείς.

annamaria said...

dodos & Elpida
Σας ευχαριστω πολυ!!


Αmo & George
πραγματι τωρα δεν μπορω να ζωγραφισω, θα περασει ομως .... ελπιζω!!
Σας ευχαριστω πολυ!!

Σας ευχαριστω πολυ ολους!!