Tuesday, February 13, 2007

Το φως του κοσμου.



Με ποντικι στο paint.

4 comments:

Despina said...

Ειδικά εδώ, φαίνεται ότι είσαι άνθρωπος με μεγάλη υπομονή!
Τόση λεπτομέρεια με το ποντίκι!

annamaria said...

Πριν διαβασω το σχολιο σου εδω,
στο προηγουμενο σου εγραψα πως θελει υπομονη και ειναι κατι που διαθετω.
Ο Χριστος ειναι το αγαπημενο μου απο αυτα που εχω κανει με το ποντικι.
Ο κλοουν ειναι το αγαπημενο μου με πινελα και λαδι,
στο λεω γιατι εσυ μπορεις να το καταλαβεις!!

teo said...

Υπέροχο και καλοδουλεμένο...συγχαρητήρια ειλικρινά.
Η μόνη μου παρατήρηση είναι πως έχεις βάλει αρκετά φανταχτερά χρώματα που δεν ταιριάζουν με την εικόνα που έχουμε οι περισσότεροι για τον Χριστό...βέβαια έτσι παραδέχομαι πως ξεφεύγεις από τα εως τώρα δεδομένα.
Θα ήθελα να το δω και σε πιο dark εκδοχή...όχι γιατί δεν είναι ο Χριστός το φως του κόσμου αλλά για την ικανότητα του να εκπέμπει φως ακόμα και ντυμένος στα μαύρα...
Συγχαρητήρια και πάλι για την δουλειά και την καλημέρα μου.

annamaria said...

Μου αρεσε πολυ η παρατηρηση σου.
Το επομενο post θα ειναι ετσι οπως το λες!
Δε ξερω αν θα τα καταφερω, αλλα θα προσπαθησω!