Thursday, March 8, 2007

Πειρασμός.




Mετα απο καποιες διορθωσεις




Με το ποντικι και αυτο!

8 comments:

ioeu said...

Μόλις σε ανακάλυψα!
Μα τι ποντίκι είναι αυτό?
Μαγεία...

Θα επανακάμπτω συχνά...

dodo said...

Έχεις χρησιμοποιήσει άλλο "εργαλείο" τού προγράμματος εδώ, απ' ότι στα προηγούμενα- ενδιαφέρον το αποτέλεσμα!

teo said...

Με το spray το έκανες??Πολύ καλό...ίσως το γυναικείο σώμα το έκανες υπερβολικά "στρογγυλοποιημένο" και καμπυλωτό σε ένα περιβάλλον που δημιούργησες το οποίο είναι χωρίς γραμμές και φόρμα...πωπω όλο παρατηρήσεις είμαι!!!!
Απλά ξέχνα το και δέξου τα συγχαρητήρια μου για το όμορφο έργο σου. :)

annamaria said...

Dodo,
ναι, το εκανα με το σπρευ,
πιστευω και εγω πως ειναι ενδιαφερον.
Πολυ καλα δειχνει σε αγιογραφιες, καποια στιγμη θα τις βαλω και θα μου πεις!

annamaria said...

oikogeneia_Kretinon,
θα σε παρακαλεσω να συνεχισεις τις παρατηρησεις.
Αληθεια σου λεω, μου αρεσει παρα πολυ να ακουω πραγματικη κριτικη!
Δε θυμασαι με τον Χριστο?
Θα προσπαθησω να το αλλαξω και να το κανω οπως λες.

teo said...

Σε ευχαριστώ πολύ που μπαίνεις στον κόπο και ακούς τις "παρατηρήσεις" μου...Νομίζω πλέον δείχνει πιο ωραίο το γυναικείο σώμα στο περιβάλλον που δημιούργησες και επίσης δείχνει περισσότερο το background της εικόνας και σε προκαλεί να το κοιτάξεις ενώ πρωτύτερα "έμενες" στο μπρος μέρος της εικόνας και δεν έδινες σημασία στον περιβάλλοντα χώρο ( τουλάχιστον εγώ αυτό έκανα ).
Περιμένουμε τα επόμενα...

david santos said...

Thank,s for this work very nice and have a good weekend

Ασκαρδαμυκτί said...

Αννούλα, είχα καιρό να περάσω και βλέπω πολύ ενδιαφέροντα πράγματα!
Στάθηκα περισσότερο σε τούτον εδώ τον πίνακα... Ίσως γιατί κι εγώ αυτή την περίοδο ασχολούμαι λίγο με την αγιογραφία και καταπιάνομαι με ένα θέμα σχετικό με το προπατορικό αμάρτημα!
Βέβαια, όλοι ξέρουμε τη σκηνή με το φίδι, το δέντρο και το μήλο! Στην περιγραφή όμως της Γενέσεως υπάρχει και μια άλλη συγκλονιστική στιγμή! Η αντιδικία του Αδάμ με το Θεό! Ούτε λίγο ούτε πολύ ο Αδάμ "βγάζει γλώσσα" και κατηγορεί το Θεό γιατί Εκείνος του έδωσε την Εύα που ήταν η αιτία της παρακοής! Πρόκειται για το γνωστό ψυχολογικό σύνδρομο της μετάθεσης των ευθυνών!
Αυτή τη σκηνή προσπαθώ να απεικονήσω... και σου βάζω κι εσένα τον προβληματισμό... μήπως εμπνευστείς κάτι!